شربت موهیتو نعناع

«موهیتو نعناع» یکی از خوشمزه‌ترین شربت‌های تابستانی و بسیار محبوب با ریشه آمریکایی و البته بیشتر کوبایی که معمولا در کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها سرو می‌شود اما شما به راحتی می‌توانید در منزل هم آن را تهیه و از طعم گوارای آن لذت ببرید.

 

مواد لازم
 

آب: ۳ لیوان

شکر سفید: ۱ و نیم لیوان (اگر از شکر قهوه‌ای استفاده می‌کنید ۲ لیوان شکر لازم است)

برگ نعناع تازه: ۲ لیوان

شربت لیمو:  ۲ لیوان

آب لیموترش: ۱ لیوان

سودا یا آب گازدار:  ۸ لیوان

لیمو ترش: چند برش برای تزیین

 

طرز تهیه موهیتو نعناع
 

برای تهیه موهیتو نعناع ابتدا ۲ لیوان از ۳ لیوان آب را با شکر مخلوط کنید و در یک ظرف مناسب بریزید، این مخلوط را به مدت ۵ دقیقه داخل ماکروفر بگذارید.

برگ‌های نعناع را به آب اضافه کنید و خوب هم بزنید و اجازه دهید به مدت ۵ دقیقه در همین حالت باقی بماند. بعد از ۵ دقیقه، برگ‌های نعناع‌ را از داخل ظرف بیرون آورده و خوب فشار دهید و کنار بگذارید.  شربت لیمو، آب لیمو‌ترش و ۱ لیوان از آب باقی مانده را داخل پارچ بزرگی بریزید و خوب ترکیب کنید.  حالا مخلوط شکر و آب و افشره نعناعی که در ابتدا تهیه کردید را به ترکیب بالا اضافه کنید. در نهایت آب گازدار را به مواد اضافه کرده و مخلوط کنید. موهیتو نعناع را با یخ فراوان و برش‌های نازک لیمو  و چند برگ نعنا سرو کنید.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.