اردوی پژوهشی به شهر مقدس قم

با حضور مدیریت و معاونین مدرسه فاطمه المعصومه دلیجان و جمعی از طلاب مدرسه در تاریخ 18/7/98 برگزار گردید .

بازدید از دانشگاه “ادیان و مذاهب” بویژه کتابخانه تخصصی این مرکز بخش اصلی پژوهشی اردو بود .

شرحی از اردو :

دانشگاه “ادیان و مذاهب “در ابتدا موسسه ای مطالعاتی- تحقیقاتی بود در زمینه ادیان و مذاهب تا در آنجا درباره سه حوزه مطالعاتی ادیان ،مذاهب اسلامی و شیعه شناسی و مطالعات تطبیقی به صورت تخصصی پژوهش کنند . در این بازدید ابتدا ، یکی از دانشکده های این دانشگاه با عنوان دانشکده “زن و خانواده “مورد بازدید قرار گرفت .

بخش ویژه این بازدید به کتابخانه تخصصی این دانشگاه اختصاص یافت . کتابخانه تخصصی “ادیان و مذاهب"که به صورت قفسه باز مدیریت می شود ، با حدود 100هزار جلد کتاب با 50 هزار عنوان کتاب فارسی و عربی و سیزده هزار عنوان کتاب انگلیسی (که بخشی از کتب توسط مسئولین دانشگاه در سفرهای مختلف گردآوری شده است .)،160 مقاله ،25 هزارعنوان کتاب دیجیتال و چهار هزار لوح فشرده ،با ده ها پایگاه شامل هزاران منبع کتبی ،دیداری و شنیداری ارتباط دارد ، در ایران و منطقه کم نظیر است .سر فصل های  مختلف این کتابخانه شامل :علوم،آموزش و پرورش،علوم اجتماعی،هنرهای تصویری،تاریخ،فلسفه ،علوم وابسته به تاریخ ،موسیقی و … می باشد . 

در بخش پایانی، از نمایشگاه آیین های دانشگاه که مجموعه ای مشتمل بر عکس هایی از مراسمات و حضور هیئت های کشورهای مختلف در دانشگاه بود ،بازدید بعمل آمد .

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.