راهنماي نامزدي (دوره چهار جلدي)

 

راهنماي نامزدي، ج 1: کليات، مراسم‌ها و قرارها
راهنماي نامزدي،ج 2: بايسته‌هاي ارتباطي
راهنماي نامزدي، ج 3: برخي چالش‌ها
راهنماي نامزدي، ج 4: مهارت‌ها
مولف: عباس علي هراتيان
ويراستار: روح الله سلماني
ناشر کتاب: انتشارات موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره)
سال نشر: 1396
تعداد صفحات: 86
معرفي کتاب
عده کمي از انسان ها، معصوم، کامل و دور از نقض و خطا هستند. رسيدن به فردي که داراي همه معيار هاي ما باشد، احتمالي نزديک به صفر دارد. پس بايد تلاش کنيم، تا نيل به حداکثر داشته باشيم و در مورد حداقل باقي مانده، راهي آرامش بخش تر از پذيرش نيست. اگر مي خواهيم از جنگ هاي دروني و بيروني، هشيار و ناهشيار در امان بمانيم ضروري است که طرف مقابل را آن گونه که هست ببينيم و بپذيريم، نه آن گونه که مي خواهيم… .
…..
رابطه همسري مانند باغچه اي نيازمند مراقبت و نگهداري دائمي است و مي بايست مورد رسيدگي و توجه ماهرانه قرار گيرد. اين رابطه گاهي با تعارض ها و اختلاف نظرها روبه رو مي شود. احتمالا مواقعي پيش آمده که از دست نامزدتان ناراحت يا عصباني شده ايد، اما به دلايلي توان بازگو کردن کردن اين احساس هاي منفي را نسبت به او نداشته ايد، يا دوست داشته ايد که بتوانيد اين عصبانيت را مهار کنيد تا به رابطه شما آسيبي نزند، يا آرزو کنيد که اي کاش بيشتر همديگر را درک مي کرديم، يا… .
….

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.